onsdag 26 oktober 2011

Torka

Liiite dött de vart här men ni har väl inte saknat mig alltför mycket får vi hoppas ;)

En liten snabb update är förmodligen på sin plats också. Ptjaa i söndags begav vi oss till Ullared, två gånger. Åkte vår bil och kom till Linköping och då börjar åbäket låta konstigt, ringer farbror ett par gånger som råder oss å åk hem och byta bil. Så då gör vi de. Får vänta in mannen och Johannes som har pappas bil. Åker i den, framme i stugan vid två, somnar väl inte direkt på en gång. Upp kl sju och checka ut och mot kön liksom. Massa massa shopping. Klara vid tre. Fanns inte lika mycket barnkläder som jag trodde de skulle göra men ändå väldigt mycket. Går även på skokanonen och hittar vinterskor (fanns inga i min storlek här i stan >,<) och sen åker vi hem. Bilen låter. Vi ringde farbror (för hundrade gången) och han svarar "Henrik support" så ja ni förstår. Var hemma runt nio kanske. Trött. Spela lite spel fast nån snott mina regler så vet någon hur man spelar trivial persuit steal så hojta till för sjutton.

Dagen idag har vart lång, fortfarande trött och sliten. Massa dopplanerande har skett. Presenterat gudmor och gudfar för varandra, spelat lite (mig vinna, woho) och gått igenom de inköpta och nja sonen har redan typ 15 julklappar från mig och mannen (a) men man kan liksom inte få för mycket julklappar sina första jular ;)

Imorgon blir de fixa dopband, möte med prästen, diskmaskin, dammsuga och tvätta en maskin. Tvätta idag men hann inte klart. Och sen på kvällen till farmor och farfar och äta rotmos. Och skicka mannen på jobb

Även fått reda på att hunden inte funka, så nu är hon hos världens utan tvekan bästaste Patrik!

Men detta blev varken en kort eller snabb update, imorgon bjuds kanske på lite bild på inköpen hihi


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Sara sa...

Himla tråkigt att hon inte fungerade hos den som skulle ha henne :( Vi står också i valet och kvalet om vi framförallt kan ha Kira kvar. Hon är inte ett dugg ensamtränad och kan inte ens en gång vara i ett annat rum än mig, så fort jag går ifrån är hon som ett plåster, även om det bara gäller ett fjuttigt toalettbesök. Så när jag börjar jobba, vilket blir inom en ganska snar framtid, så grämar jag mig över hur det kommer fungera med hunden =/

Vill absolut inte sälja henne till fösta bästa utan hennes andra hem ska väljas med omtanke och kärlek :) Hoppas ni hittar ett bra hem till Roxy !