fredag 14 oktober 2011

Hej då

Nu har grabsen bastat, tidigare idag var MsKitty och lilltösen här, jag var in på jobbet imorse - alla är med andra ord hej då:ade.
Känns.. Lite sorgligt. Har ju massa vänner i Katrineholm och all Phoenixs släkt kommer finnas närmare, men ändå, jag har ju bott här i två år, hittat vänner här, och dom kommer jag helt klart sakna! Med de skönt, de ska bli skönt å komma hem.
Bettan skrev "välkommen hem" på Facebook idag, och då fick jag den där varma känslan i bröstet igen.


- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Sara sa...

Sv: Men, det är taget ! :)
Vi kan inte betala förrän efter den 25:te, så om ni ska uppåt någongång då kan vi säkert hämta det då med :)

Sara sa...

Btw, går det att plocka isär soffan så man får den med sig ? :p

Sara sa...

Sv: 22-23 kan vi inte, karln ska på kurs och jag ska flytta in allt ifrån flyttlasset som går upp hit den 21 xD
Vi kan nog hålla oss någon/ett par veckor till :p Vill ju träffa dig med, inte bara din man ( vem vet, han kanske bits :o ) xD Hahahaha