måndag 17 oktober 2011

måndag

Nu är mannen ivägskickad på jobb,
han virrade runt lite imorse innan han kom iväg men snart får han väl in rutinerna snart :P

Och här sitter jag och Phoneix sover.
Och veeeet ni vad hans mormor upptäckte.
Han har en tand på väg :')
Mammas lilla hjärta.
Men när jag tänker efter så fick ju jag själv tänder skittidigt.
Så idag ska de införskaffas bitring till honom

Så hur gick resan då,
ja den gick rätt bra ändå,
men min son tycker inte om att åka bil hela dagen och de gjorde ont i mammahjärtat helt klart :'/
Stackaren.
Men nu behöver han aldrig mer åka bil så långt!
Usch och fy.

Igår var vi på stan och fikade med Maggan och Soe, som förövrigt tyckte min son var jättesöt, kanske till och med världens sötaste ;) haha.
Åt kladdkaka och de var skitgott ;D
Håkan vinka på mig på stan också när han åkte förbi men först fatta jag knappt att det var mig de vinkades på och än mindre vem det var, haha. Vi har ju trots allt bara bott här bara sen i lördags xD

Idag är de grått och kallt ute och jag har fortfarande pyjamas, hehe.

Nu lunch med mamma

Inga kommentarer: