söndag 9 oktober 2011

senilig..?

Jag var tvungen att kolla vad jag skrivit tidigare idag, senil så in i helvete :P

I af så har de ju snöat idag och som tur var så slutade de innan de blev ett par meter och de smälte dessutom bort.

Facebook är som vanligt roten till all ondska och alla tar allting personligt där fast de liksom inte är de och jag orkar inte skriva nånting där ikväll ta me fan, det får liksom vara, folk kan tjafsa lika bra även om jag uteblir liksom. Personligen tycker jag att de är smått larvigt men ja, alla får väl ha en dålig dag men hädanefter får folk som vill mucka gärna mucka med någon annan än mig xD

I övrigt så längtar jag till onsdag typ såååååååååååååååååååhäääääääääääääääääääääär mycket, fast samtidigt är jag liksom lite rädd, för tänk om de liksom inte blir sådär skitbra som det ska bli utan de blir pannkaka (pannkaka=blä) men de borde bli bra, det är meningen de ska bli bra, men jag hoppas inte för jag är rädd men jag hoppas för jag vill vill vill. Fan att just jag är så dålig på att vänta xD

Vi väntar på julen också, älska julen, älska att planera julklappar <3

Men ni får nöja er med de här inlägget tills imorgon då jag kanske har nått vettigt att säga, då det är måndag (och nästan-onsdag) och mannen jobbar första tio timmarspasset, urk!
God natt mina govänner.. och alla ni andra.

Inga kommentarer: