tisdag 9 augusti 2011

nästan dags att ta natt

Men innan jag gör de så ska jag pumpa lite, gjorde de ju när mannen kom hem och vi två och nu är de alltså dags igen, why, jo för han växer och kommer äta mer och mer och jag har faktiskt tänkt amma honom tills han är sex månader, enligt den gamla forskningen, för att motverka allergier i vuxen ålder eller nå sånt där, i af gjorde min mamma de på mig och de funkade ju, dessutom ändrar dom sig ju vad gäller forskningen stup i kvarten så då kan dom ju ändra sig tillbaka igen och då kan jag lika gärna amma till han är sex månader. Om de går bra vill säga, det visar sig ju längre fram han är ju bara tre veckor.

1 kommentar:

Emelie sa...

Jag tänkte ju amma Lilly i sex månader men nu ser det ut som det blir kortare. Hon blir ju inte nöjd och jag är less på det så då är det dags att prova något annat :P

Svar: Var det du som var maraton-kommenteraren idag? Haha ;) Det är fasen livsfarligt med internet, man kan klicka hem saker alldeles för enkelt...