tisdag 9 augusti 2011

Men suck

Jag har ätit men inte sovit <.< kommer bli en lång natt och ännu längre dag imorgon som jag inte ser framemot.

Jag tror att de bara är män som jobbar på försäkringsbolaget, jag är i stort sett övertygad. Att dom har mage att med fina ord säga "..men inte tillräckligt" är rätt dålig stil. Vad vet dom hur de känns för mig liksom, kunde ju åtminstone få som täcker alla värktabletter men inte ens de, ytterst besviken.

Se klart de här Greysavsnittet och förhoppningsvis mars i säng efter de.

Funderar på en ommöblering också (nej älskling inte vardagsrummet, de tyckte jag vart bra) och flytta sovrummet till andra änden, brevid barnrummet och de så man inte måste springa genom hela vardagsrummet mitt i nätterna sen :p men de blir inte aktuellt försen i oktober tidigast. Först måste de mätas och funderas klart och de blir tidigast i september, sen ska de målas om för hiskligt fult är de där nu och jag vill ha släta väggar i Phoenix rum :) färger vet jag inte än, ljust vill jag ha de men inte bara massa vitt..

Nu är mannen tillbaka från affären också.

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: