torsdag 4 augusti 2011

Mamma är ingen rockstjärna

Sen tidigare vet ni ju att hunden inte tycker om när jag sjunger.
Nu på morgonen har i af sonen och jag glott lite på mtv i brist på bättre.
The partygirl who used to live inside of me is still alive.
Men hon är mamma nu, så hon har dansat runt i vardagsrummet med den lilla söta sonen.
(som verkar tycka att mamma dansar bättre än hon sjunger)
Så av mig blir de nog ingen rockstjärna xD

Mannen ringde förut och då var dom i Emådalen.
Han och Johannes har vart på willys i Mora och shoppat massa mat.
Hoppas han inte glömde kaninmaten nu bara.
I af har mannen vart borta sen nio så det har gett mig massa ensamtid med sonen <3
Och det har gett mig funderingar på om vi borde omplacera Roxy.
Inte så att hon inte funkar med sonen, men lite pussligt att ta hand om dom båda helt ensam är de :/
Och ska han skaffa nytt jobb och vara borta massa blir de jättetugnt lass att dra för mig då.
Vill ju inte försumma varken sonen eller hunden.
Ska i af prata med mannen om de så får vi se hur vi gör.

Blir att ringa jobbet idag igen och kolla de dära med semestern/föräldradagarna.

Inga kommentarer: