lördag 28 maj 2011

v34


Här är veckobilden, själva infon får jag uppdatera med ikväll för just nu orkar jag faktiskt inte
Published with Blogger-droid v1.6.7


Update:

Idag är de v34, eller ja sen igår är vi i v34, på dag 233 av 280 och det är faktiskt bara 47 dagar kvar, vi har gjort 83,2% av graviditeten :)
Mamma: Har råkat ut för endel förvärkar eller vad man ska säga, kändes i af inte alls som riktiga eller som att det var dags så det var ju bara att ta det lugnt och slappna av. Det är jobbigt att äta för de finns liksom ingen plats att stoppa maten på och ibland blir de lite jobbigt att andas, bebisen tar stor plats nu minsann.

Pappa: Mycket mer påfrestande sen i torsdags.
Lillhjärtat: Är ungefär 32 cm från huvud till stjärt och väger på ett ungefär 2,3 kg nu, reagerar olika på mamma och pappas röst gör jag också, jag märker minsann skillnad jag så tro inte att ni lurar mig. Finns inte så mycket plats att göra kullerbyttor på så när jag vänder mig är det mycket långsammare och jag får hicka lite då och då.

1 kommentar:

Larschan sa...

Men du, nu är det ju en redigan kula! =)