lördag 14 maj 2011

v 32


Published with Blogger-droid v1.6.7

Bättre bild än så här får ni inte, uppladdad via mobil för mannen har min dator med sig så jag kan inte lägga in bilder från systemisen :P

Men i af, nu är vi i v32, 219 av 280, 78,2% och enbart 8 veckor kvar nu - 61 dagar, men närmsta två veckorna kommer nog gå långsamt för jag kommer längta efter mannen så mycket så tiden kommer gå extra långsamt.

Mamma: Som tidigare, lägg till affektlabil och att jag känner mig väl lite anfådd då och då, känner mig trött precis jämt, till och med efter att jag sovit och innan jag ens klivit upp så känns de som jag bara behöver sova, gärna jämt och hela tiden. Snarkar numera också och dreglar som jag vet inte vad när jag sover.

Pappa: Just idag har vart långdragen, blivit mycket tröttare på senare tid, gett stränga orden om ingen bebis försen han har kommit hem igen.

Lillhjärtat: Väger mellan 1500-2000 gram nu, och är ca 29 cm mellan huvud och stjärt och totalt drygt 40cm lång. Mina lungor är färdigutvecklade och jag övar dom genom att andas ner fostervatten vilket gör att jag får hicka ibland. Jag sover väldigt mycket just nu ungefär 95% av tiden, när jag vänder på mig syns det på hela magen och ibland sparkas jag väldigt hårt så mamma tycker jag är bångstyrig. 

1 kommentar:

Larschan sa...

Nu är det "nära". :)