fredag 20 maj 2011

v 33

Mobiluppdatering helt och hållet, så ni vet :) bilden är väl av hyfsad kvalite men där i ligger vår skatt!
Idag är de v33, dag 225 av 280 (80,4%) och det är faktiskt bara 55 dagar kvar!

Mamma: magen växer och ja, de känns ju i ryggen, helt klart, monstertuttarna bidrar nog till de med. Är fortfarande illamående till&från men efter 33 veckor blir man härdad. Vilar mycket för är trött hela tiden, och gråter en massa oavsett anledning, fint, sorgligt, you name it. Nästäppa och halsbränna.

Pappa: saknar familjen

Lillhjärtat: nu väger 2-2,2kg och är ungefär 30cm från huvud till stjärt. De börjar bli trångt här inne och de märks när jag ska göra kullerbyttor och jag kommer snart förbereda mig för min ankomst och ställa mig i rätt läge och jag blir även mer rosa, förut var jag rödare. Blir påverkad av mamma också, beroende på när och vad hon äter och gör.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer: