onsdag 18 maj 2011

efter bmbesöketuppdatering

Vi mätte magen, lyssnade på lillhjärtat och vägde oss och vi växer i alldeles lagom takt, och de är ju jättebra, vi vill ju inte växa för snabbt heller för de är ju inge bra.
Och efter föräldragruppen igår var jag lite fundersam, ena mamman fick havandeskapsförgiftning med sitt första barnet så jag läste på om symtomen och blev förvirrad, illamående är ett av dom men de är ju jag jämt typ, huvudvärk och flimmer för ögonen..jag får alltid huvudvärk och migrän på våren/sommaren. Och trötthet, just nu är jag ju alltid jättetrött men de är så i slutet. Så hur ska jag veta skillnad liksom, men mitt blodtryck och de var jättebra så jag behöver inte oroa mig och de är ju skönt.
Har vart sjuk duktig på att inte oroa mig tycker jag, går ju in i v33 på fredag och nu är första gången jag oroat mig trots hur jag mått liksom, så har jag ändå inte vart orolig, och de är ju skitbra.

Passade även på att fråga om de var någon...typ "genetisk fördel" med om man själv kom tidigare, senare eller på utsatt datum men de har ingen betydelse. Dock hade våra mammor lätta förlossningar och de är bra för de är genetiskt.
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

Larschan sa...

Om du är orolig så tycker jag du ska säga det till barnmorskan för då får du garanterat ta ett blodprov/pinkprov för att se om bebisen är ok.