onsdag 11 maj 2011

men ojsan

har inte bloggat på hela dagen, det var de värsta.
idag var jag först tvungen att gå upp tidigt (trots att jag inte hade läkartid försen ett) för hyresvärden & hustomten har fixat våra fönster, inte kul att sova då liksom och dessutom omöjligt med våran vakthund xD åt frukost och sådär som vanligt, mannen hade lunch vid tolv så då tog jag också lite lunchigt :)
vid ett skulle jag till läkaren, hon var lite sen men de gjorde mig inte så mycket alls, läkarna (ingen av dom) har någonsin vart i tid med mig i af, i vanliga fall (ogravid) hade jag vart sur för min tid är ju också viktig fast jag inte är läkare men jag har ju inget förutom tid just nu, haha.
I vilket fall som helst så dök hon ju upp i af, pratade om hur jag mår osv och för att göra en lång historia kort är jag sjukskriven tom 4 juli, dvs 10 dagar innan bf.
Efter de var det föräldragrupp och där pratade vi om efter förlossningen och att komma hem och om amning, inga tankar väckta hos mig om de faktiskt. Eller jag klart man funderar på hur de är när man kommer hem och så men inte som förra veckan.
Därefter blev de en tur till jobbet, snacka lite skit med lite folk och sådär.
Och nu är jag hemma och hoppas på att det blir mat snart :P och ska ev sova middag en stund innan grey's börjar

1 kommentar:

likkan sa...

Haha vare därför du undra om jag va på jobbet? För att du skulle undvika mig? ;D Haha