onsdag 25 maj 2011

uppdrag slutfört

Först blev de dollar men köpte bara kammar där, hittade inga avhårarprylar men ena som jobbade på dagis när jag hade praktik där jobbade på dollar numera så det var trevligt.
Sen blev de ica för lite päron och hårtoning, tog inte ut pengar där men de borde jag ha gjort, automaten utanför funka inte och inte den vid swedbank heller >.< in igen på ica ut och köpa jordgubbar.
Sen tankade jag, bestämde att en 500 får räcka oavsett om den blev full eller inte men pärlan blev full på 496 kr :D
Nu har jag toning i håret och ska äta en yoghurt
Published with Blogger-droid v1.6.7

1 kommentar:

likkan sa...

Yoghurt i håret och ska äta lite toning kanske ;)

Kul att du har bf snart, jag hade bf 28dec så kunde haft samma år som dig, men ett missfall ville annorlunda... :(