lördag 28 maj 2011

lördag

idag har vart skitlång, typ som igår verkligen. herregud. idag har nog till och med bebisen haft träningsvärk sen igår så ni kan ju ana hur trött och slitna vi är men de hindrade inte från att åka på ikea för att köpa saker till bebisen :) spjälskydd, madrass och drapålakan och påslakanset och täcke, sen vet jag inte om vi hade med oss någe mera hem, haha xD jo två såna där ikea-påsar ni vet, skitbra att ha, jo men sen vet jag inte vad mer vi hade.
efter de blev de ännu mer gående på biltema, där dom inte hade kylväskan jag skulle ha >.< men filt med samma mönster som påslakansetet och så blidde de lite silvertejp. arken zoo och elgiganten och tysrus men hittade ingenting där.
sen har vi fått mat hemma hos mannens farmor, hur gott som helst så jag bestämde att bebisen fick trycka ihop sig för mamsen tyckte det var såå gott :D och efter de blev de rosa prinsesstårta.
så mycket gående även idag med andra ord så imorgon blir de helt och hållet vilodag för stackars mig, eller nej för vi ska ner på trebutiken och kolla lite på ny mobil till mig.
vi måste nog dock kolla på ny dator också för jag vet inte vad mannen gjort med mina tangenter :S vissa av dom är helt cp :S
och på måndag blir de djuraffären på stan, dvs djurmagazinet, och så blir de.. herregud nu försvann de.. ja just ja, willys så klart förstås, och sen hem.

Inga kommentarer: