söndag 27 december 2009

sss - öndag

Nu är det verkligen hög tid att somna, om man kan vara trött som en gnu, så är jag det definitivt nu. Och imorgon blir det åtta timmars jobb, och med tanke på mellandagsrean som har varit plus julen kommer det bli en grymt jobbig måndag. Räknade på hur många arbetsdagar det är kvar om jag inte får förlängt efter den 15:de och det är faktiskt bara 13 stycken, 3 i år och så två vckor nästa år. Shit snart nyår xD
I af så är det för våran ekonomi inte så bra, och för hunden kanonbra. Då behöver hon inte äta mer säng eller dörrkarm. Tror inte jag berättat de, men hon har ätit hela dörrkarmen på ena sidan dörren inne i sovrummet xD totalt slaktad. Illa, så hon blir nog glad när hon har mamma hemma hela dagarna.
Dessutom har jag köpt en hundbur till henne också. Den är dock fortfarande i Sundsvall >.< Inga snabba leveranser där inte men men.

Jag vill förresten ha ett sånt där Avatar-träd på mitt bröllop. Undrar om dom har något till låns . . .

Inga kommentarer: