tisdag 29 december 2009

lite mer utvecklat om den sprängda bilen

gårdagen var ju inte den bästa dagen jag haft.
började väl med att jag drömde att jag supporterade och sen tills sist sköt folk.
framåt två igår var de liiite nära, hade 400 samtal igår >.<
längtade hem som fan och sen äntligen var det dags att gå hem
ut till bilen och startade den
den varva så in i helvete, för det var så jävla kallt
men jag tänkte väl inte så mycket mer på det
bilfan startar i -30 och ibland låter den lite
så jag åkte iväg
släppte av emma vid salab och skulle just åka och då sa bilen POOOOAAAAW-poff
Det kom massa med svart rök som stank utav bara helvete
flög massa delar som brann och när dom landade i snön sa det pschhh och dom smälte snön och hamnade på asfalten långt där under
olja rann ut och kaos var ett faktum
och bilen skutta lite också
skitläskigt verkligen
efter någon minut åkte johannes förbi och snäll som han är stanna han
dom hade känt lukten redan vid stationen xD
vi putta bilen av vägen eller aa putta skrothögen så den inte stod i vägen
åkte till johannes för att hämta bogserlina och jag har ju aldrig blivit bogserad
men som tur var hade rojpen sitt garage PRECIS där jag hade fått för mig att de är en bra idé att spränga bilen
så jag fick ställa bilen där :)
och snälla underbara johannes gav mig skjuss hem så jag slapp gå
och bilen är bara skrot av nu säger rojpen för han titta på den sent igår eller tidigt imorse eller nå
så jag önskar mig ny bil xD

Inga kommentarer: