onsdag 9 december 2009

hyfsad dag på jobbet.
kommer hem och upptäcker att någon jävla volvoäckelkärring upptar stor del av min parkering så att jag visserligen med STOR tur kommer in med min bil MEN då kan jag inte kliva ur den på någon av sidorna. Om jag har sån tur vill säga. någon breve min bil lär få skrapad lack.
Kolla upp nr plåten, kolla upp nr, försökte ringa säkert tio gånger. Inget svar. SKrev en arg lapp, arg men artig, där jag lovade att om detta upprepas så kommer jag parkera min bil bakom hennes.

Sen ringde jag våran internet supporten. Vi skulle ha haft vårat internet efter tre dagar, det har gått sex dagar. så jag var ju inte lycklig redan innan och i det tillståndet ringde jag stackars **** på iphone supporten och sa precis vad jag tyckte och tänkte. moahahahaha. hon skakade stackarn xD bästa är att jag själv faktiskt är supporter och vet vad som hände r när kunder är arga xD lät henne inte riktigt prata till punkt med heller utan jag tog reda på det jag ville veta. så in i helvete bäst man är :P så nu är jag typ på bra humör idag.
tänk när jag ska förklara det här för mina supporter polare imorgon :P

Inga kommentarer: