måndag 14 december 2009

oj oj oj jag håller på och skrattar så jag nästan kissar på mig.
maggan vet varför xD

Jaha hade fått höra att måndagar är minikaos på jobbet så lite orolig var man allt när man gick till jobbet imorse, kommer dit, och så säger hinkas att jag ska vara kövakt, han visste inte hur länge det berodde lite på hur mycket det ringde. Det blev hela dagen. Så en riktigt soft måndag, jag och Katta som också var kövakt tog drygt 100 samtal :) vilket innebär att vi tog flest (även om vi inte plussar ihop dom) och ett tag kändes det lite osm vi var de enda i byggnade som jobbade xD Dom ringer ju i flock kunderna :P

Förresten fick vi vårat internet idag. Yay. Stackars teknikern kom hit, beklaga att han hade vart på semester och att ingen annan tydligen kunde utföra hans jobb xD och så var han livrädd för hunden stackaren.

Försökte beställa lite saker från grand-prix men de fick jag inte, varför vet jag inte men kändes lite surt >.< Behöver dom där grejerna nu innan jul helst.

Inga kommentarer: