tisdag 29 december 2009

sjukling

idag var jag hemma sjuk, inte ett dugg kul, vaken hela natten drygt.
det gick inte fullt så bra för jobbet idag när jag inte var där.
känns sjukt bra faktiskt, då inser dom kanske att dom behöver mig.
det kan ju vara trevligt för omväxlings skull.

började dagen med att sova när sambon gick till jobbet.
gick väl upp vid en tio ungefär och kissade hunden
och sedan diskade vi lite
och sen fick vi paket från dhl
med en hundbur och typ 500 små hundben och 3kg hundgodisar
trots detta blev den stackars dhl-mannen utskälld utav roxanne
eller jao, hon skäller inte utan låter mest "bop" xD
hon kände sig mycket nöjd när hon - enligt henne - skrämt honom på flykt
av någon outgrundlig anledning är hela köket skinande rent
energin finns ju där trots att man är magsjuk, man spyr ju inte hela tiden
men blir hemma imorgon också för dom vill inte ha dit mig

jag hade tänkt lägga in bilderna från min nya kamera också men icke
jag pallade inte helt enkelt
men kan upplysa om att den nya kameran -givetvis - är en samsung ;)

imorgon tänkte jag om jag orkar försöka städa hallen och vardagsrummet, svärfar och hans dottera kommer hit över nyår.
och om jag inte missminner mig har vi även tvättstugan
ska byta sängkläder till dom mattias fick i julklapp av jobbet

Inga kommentarer: