fredag 18 december 2009

Egentligen orkar jag inte blogga men känner att jag typ måste, annars blir de sådär långt uppehåll igen. har vart kövakt hela veckan förutom 3 timmar. känns lagom motiverat liksom. idag har dte knappt ringt alls så jag har tatt min stol och suttit vid martin, han har suttit och läst tjuvlyssnat och skrattat för sig själv, och då skratta jag åt han och så läste han högt för mig vad han just läst och så skratta vi. det var typ dagens höjdpunkt.

annars så blev ju jag indirekt omnämnd i en blogg för ett tag sen. tänker dock spärra den personen från min facebook, personen i fråga har ingenting där att göra. personen i fråga beklagade sig över att gamla vänner försvunnit (jag och maggan och fredde) att dom som hon ställde upp på aldrig ställde upp för henne när hon behövde de osv. ledsen men de är skitsnack. finns ingen som ställer upp mer än maggan och fredde så fuck ju din korkade lilla blondinäckel! däremot så tröttnade vi alla tre på att ge och ge och , i af jag aldrig få någonting tillbaka. och jag måste säga att jag inte saknar människan, helt ärligt så gör jag inte de. patetiskare person har jag nog inte känt (:O) dock är dte genom den personen jag lärde känna maggan, det var allt positivt hon förde med sig.
För maggan är bäst, hon är min rockstjärna, hon vet vad jag tänker innan jag ens hunnit tänka de.. förutom om hon har luggen i vägen xD hon är på samma våglängd som mig och hon är den finaste underbaraste personen jag någonsin känt, hon är min tvillingsjäl. jag skulle aldrig överleva utan henne. älskar dig maggan <3

äntligen är det helg också :)
jobbar tre dagar nästa vecka, sen katrineholm och julafton.
jobbar tre dagar veckan efter det också :P
softish

Inga kommentarer: