torsdag 31 december 2009

nyårslöften - all good things come in 9

# 1. Jag ska fortsätta hålla kontakten (och givetvis även vara vän med), med alla underbara jag lärt känna i år

# 2. Om inte mitt bästa duger åt folk så behöver dom ju faktiskt inte vara vän med mig, då är det bara bortkastad tid - både för mig och dom. Så anser ni det, tack och adjö.

# 3. Hädanefter ska jag bara ställa upp för folk som faktiskt gör det tillbaka - man får vara egoist och man måste ta hand om sig. Ingen gillar att bara ge och ge.

# 4. Jag ska inte spränga flera bilar.

# 5. Jag ska göra söta saker för Mattias minst en gång i veckan så han blir glad och tycker jag är söt.

# 6. Jag ska påminna Maggan betydligt oftare att jag älskar henne och att hon är bäst, höra av mig till Petraa oftare och berätta att jag saknar henne, för det gör jag. Och jag ska inte glömma en enda födelsedag. Dock brukar jag vara bra på födelsedagar.

# 7. Jag ska gymma minst tre gånger i veckan. Jogga dit och jogga hem, bra uppvärmning. Blir lättare när värmen stiger dock.

# 8. Bestämma datum för bröllopet, informera alla och stå på mig när det gäller hur jag och Mattias vill ha det.

# 9. Vara mer tålmodig när jag pratar med mamma, jag saknar henne och hon saknar mig och det är inte alltid så lätt alla gånger då.

Inga kommentarer: