söndag 20 december 2009

Saker som stör

1. Till att börja med, när man är kövakt på jobbet. Inga problem egentligen, förutom när folk pausar för att slippa svara typ, så dom kommer till mig hela tiden, och så får jag skit för att GSM inte klarar av att jobba :S Inte okej

2. När man blir omnämnd i bloggar som innehas av personer man inte pratar med. What's the deal with that ?! Ber man folk att fara åt helvete tycker jag dom ska vara väluppfostrade och artiga nog att stanna där

3. Att folk som man bett fara åt helvete inte förstår de. Utan dom söker vänskap upprepade gånger på facebook (idioter) och sen sitter dom och bevakar min blogg, inte bara det dom bevakar Mattias blogg också. Dock skriver han inte direkt ofta så de har dom inget för. Men hur patetiska är dom inte. Har tydligen ett helt gäng stalkers.

4. Mattias och jag har bestämt oss för att gifta oss i sommar, samma datum som vi förlovade oss. Nu verkar alla ha kommentarer om de, att det är svårt att ta ledigt mitt i veckor och sådär. Ja, men kom inte då. Jag vill ha det datumet och vill folk komma så får dom anstränga sig lite. Eller? Vår dag, inte deras. OCh så gnäller dom på maten, hur vi ska äta osv. Men kom inte då.

5. Att alltid när jag ska diska så är det glas som inte ställt i blöt, kastruller som inte är ursköljda osv. Så kul är det inte att diska.

6. Att jag måste fira jul minst två gånger. Okej för Antons och farmor och farfars skull så kan jag gå med på de, men för den där andra? Nej. Och nej jag har inte köpt någe i julklapp till henne. Varför skulle jag? Köpte ett lypsyl förra året och kan inte komma undan billigare i år. Jag köper inte julklappar till någon som jag inter pratar med.

7. Mormor. Behöver jag säga mer. Hon är så jävla trög.

8. Att ha konversation på msn med min lillasyster. Hon har bara massa jävla smilies, det är som att försöka begripa sig på kinesiska, och dessutom stavar kinesen illa xD

Inga kommentarer: