söndag 11 oktober 2009

true love always

nu har vi varit tillsammans i 177 dagar
jösses, när man säger det så så känns de inte alls såååå länge
men faktiskt känts de som mycket längre
som.. alltid.. alltid alltid
men ja,
ni gnällspikar som tycker att vi inte vart tillsammans "tillräckligt" länge
om 36 dagar flyttar vi till radhus
nästa är när snöflingorna faller är vi gifta
om det går för snabbt för er så behöver ni ju faktiskt inte vara med i vårt förhållande
så de så :)

igår kväll såg vi transformers - raise of the fallen
den var underbart bäst!! det är länge sen jag såg en så underbar film, den hade små tears-moments men så är jag ju också lite känslig ;) och så är ju min kisse döpt efter bilen så det blir ju lite speciellt då.
det var fullproppad action med VÄLGJORDA specialeffekter, minsta lilla detalj är väl genomarbetad och storyn är (y) snyftade till lite ibland så man får dessutom inlevelse till tusen (från min sida) och den är så, yeeeah ge mig en sån bil ffs!! 11 av fem möjliga och tre + för Bee ;D

Inga kommentarer: