tisdag 27 oktober 2009

Tiiiisdag

Fick lite sovmorgon idag i af, dock hade hunden mått dåligt och spytt på golvet så det var ju lite ofräscht och jag måste verkligen ha sovit inatt eftersom jag inte vakna.
Var på Miroi vid ett, prata lite och så, inte mycket mer med de.
Skulle få svar från Sykes idag men när jag ringde och prata med dom så skulle vi få svaren imorgon så nu måste jag gå och vänta en hel dag till.
Gick och mötte älskling när han slutade jobbet och sen åkte vi alla tre (jag älski och lill-svägerska) på dollar och konsum, handlade lite badrumslektyr, plastrosor och cola igen.

Sjukt trött och saknar Sandra, har inte träffat henne på flera dagar, illa illa, sms gills ju inte riktigt ordentligt >.<
Imorgon ska jag inte på ams direkt vid kl 9, för jag ska läma Jill på bussen vid tio, så kan inte vara hos dom försen vid kanske halv elva, Niiiiiice :)
sen ska jag våldgästa Sandra kanske :P

Mattias är så söt och jag älskar honom så mycket

Inga kommentarer: