fredag 23 oktober 2009

småtaggad

Jajjemen, imorgon vid en sådär kvart i tio bär det av mot Mora och det ska bli ruskigt kul. Mattias lär sova i baksätet men då kan jag snacka med Sandra i lugn och ro. Hennes polare hämtar upp henne vid typ Willys. Mattias och jag ska på dollar i Mora, djurmagazinet och så Willys då förstås. Sen ska vi hämta min lilla svägerska, Jill vid tåget. Hon är i Mora vid typ tre, förhoppningsvis är vi klara då och kan åka hem direkt, in med maten och förhoppningsvis kan vi låna Fredriks kärra direkt och börja flytta det mesta, måste flytta endel i vardagsrummet så att vi kan lägga ner madrassen så att Jill har nånstans att sova. Man ska ha det till gäster har jag hört :P

Men nu ska jag faktiskt gå och duscha och sen ska jag sova lite tänkte jag.

XoXo

Inga kommentarer: