söndag 18 oktober 2009

Last day this week


Ja nu satt jag här efter att sovit i massa massa timmar och ändock trots det känner mig sjukt trött, och de är mindre bra. Sandra och Fredrik håller på att flyttar ut och det känns läskigt och spännande. Vi flyttar ju också snart så det ska bli kul. Men vi kommer ju inte att bo lika nära sen och det är lite tråkigt, men vi ska ju fortsätta och fika och sådär, inflyttningssup och sånt där. Och nu sitter min karl och säger "jaha så du ska supa med Sandra" när han läser det här och ja, det ska jag. Jag får det.
Hoppas våran lägenhet blir godkänd på besiktiningen på torsdag så vi kan börja flytta grejer på fredag och i helgen som kommer. Då har vi även fått lön också :) Kommer bli så himla bra, speciellt som vi även får låna kärra av Fredrik och Sandra (och ja här stod Fredrik först för det är hans kärra xD) så då slipper vi den också. Bara att sätta igång och hålla tummarna :)


På tisdag ska jag till optikern och kolla linserna och se om dom har rätt styrka nu och sådär.
På onsdag så blir de träff på ams och prata och ha någon form av möte (:S) och sådär och sen tisdagen efter det ska jag tillbaka till miroi. Hoppas man kan få bli lärling på måleriet. Annars är det inget att se fram emot sådär direkt.

Nu ska vi ta tag i städandet här hemma också, nu när jag fått se biggest loser. Ska röja i både hallen och sovrummet idag så att det blir klart.

Inga kommentarer: