onsdag 21 oktober 2009

in the middle of this week

Och jag är trött, grinig med huvudvärk.
Gick upp sjukt tidigt imorse, för er andra är de säkert normalt men inte för mig, speciellt inte efter en natt när hunden vart hemsk och fått dela min sida av sängen med katterna. Bee är ju inge problem, han sussa snällt på min arm men Fräsen däremot satte igång sin v8, hela sängen vibrerade fan xD och där sov vi, hela natten, eller ja dom låg hos mig tills jag gick upp, sen låg Bee den jäveln kvar och jag gick till ams.
På ams spenderade jag flera timmar och många av dom var helt bortslösade, la in mitt cv i deras databas och sådär i af. Sen fyllde vi även i mitt papper så att jag får pengar om två veckor lite drygt, vet inte hur mycket men de underlättar. Tänkte betala jultidningen till min lillelillebror, eller ja, ger ju mamma pengarna men ni fattar :)
Efter det gick jag hem en stund och såg lite på tv med mattias, och sen gick jag till Sandra och fikade med henne och Angelica. Lite bullar och kakor, mumma i magen :D Sen gick Angelica till jobbet och Sandra och jag såg ännu ett hemskt avsnitt av förlossningskliniken, och den äckligaste ungen hittills, hemsk kladdig och uäk.
Sedan gick jag hem och sov lite middag med Mattias, eller jag sov jättemycket, var helt slut och han väckte mig flera gånger och sen fick jag lov att gå upp. Motvilligt som fan.
Körde Mattias till Per.
Såg Grey's Anatomy<3
Hämtade Mattias.
Har även planerat en hel del julklappar och jag börjar känna mig riktigt jävla nöjd. Ska skämma bort min man trots hans vilda protester Mwahahahha (sött elakt skratt) och så har jag hittat julklapp till bruschan, hittat på en riiiktigt bra till Papi, tror jag listat ut vad pysen och nellie ska få nästan helt klart, anton har jag några idéer för och samma sak med min kära lilla mamma.

Och snart är det sovdags och imorgon är det torsdag och för den dagen har jag inga stora planer förutom att ta sovmorgon. Lägenheten blir besiktad imorgon också, och sen när det slår om till fredag så är det helt fredag och lönen trillar in. Sovmorgon, förhoppningsvis köra över lite grejer till nya lyan, annars gör vi det på lördag. Vi ska i af på ica och köpa tidningen till mig och lite cola och kanske en liten godis, eller ännu hellre något nyttigt. Lax. Mja xD kanske inte lax men i af :P Och så ska vi till Per och spela, eller ja dom spelar jag läser tidning.

Nu ska jag se klart vänner, pimpla äppeljuice och sen sova

Inga kommentarer: