tisdag 20 oktober 2009

second day of this week has end

ännu en dag är över
har vart en sväng hos oprikern
ska tillbaka om drygt en vecka
sen har jag och sandra shoppat
och fikat
såg dock inget förlossningskliniken idag
tur de kanske xD
nu ser jag och älski house
kul
typ första avsnittet jag ser dock
men uppskattar ändå humorn :P
sen ska jag lägga mig i sängen
ska upp tidigt imorgon4ska på ams vid nio
helt jävlaa sjukt
kunde ju varit vid tio i af
men men
sen mera sandra-fika
och så greys på kvällen

på torsdag blir nya lyan besiktad
håll tummarna för att den blir godkänd så vi kan flytta
dock är jag på krigsstigen
vi flyttar ju förhoppningsvis ut den här helgen och då är det 20 dagar som vi inte bor här
som vi ska betala hyra för
och jag anser att det är helt absurt
dels att hyresbolaget verkligen tror att dom kan få göra som dom vill
och ingen stoppar dom
helt orimligt
ringa hyresgästföreningen om de
och att rojpen bor kvar är ju upp till honom
och då borde det ju vara han som betalar hyran
eftersom HAN BOR HÄR och det GÖR INTE VI
för han lär ju inte betala någon del av vår hyra på myrgränd
jag tänker i af inte betala hyra för där jag inte bor
isf ska vi slippa städa helt och hållet, både jag och mattias
plus att om det blir nedslag på den räkningen så ska vi inte behöva betala för det
DET är RIMLIGA krav

och sen är det fredag
lönen trillar in
mattias lön
(vilket påminner mig om att jag ska fylla i försäkringskassapapper imorgon så jag får lite pengar om två veckor)
då ska vi handla tidning till mig och så ska jag följa meed mattias hem till per och leka med deras tjejkompisar och jag ska läsa högt ur tidningen xD

men är ändå fortfaande förbannad

Inga kommentarer: