måndag 12 oktober 2009

gick och la mig för att sova för tre och en halv timme sen
ni märker ju själva hur det har gått
men mattias sover i af
och det är ju han som ska jobba
själv ska jag bara med sagah till östersund
skulle ha tagit ragatan men nu har det snöat massa och jag har inte orkat kränga på na vinterdäck
och jag orkar inte göra det imorgon heller
faktiskt
definitivt inte nu efter en typ sömnlös natt
och natten till den här räddade jag världen typ tre gånger
dom som aldrig har drömt att dom gjort det vet inte hur jävla jobbigt det faktiskt är
men men
ska ju bara sitta breve sagah i sagahs mammas bil imorgon så

sandra och jag ska flytta fram vårat fika lite också
den här veckan har hon utbildning innan hon går på sina jobb-pass
tråkigt för henne
och för mig
som har ännu fler arbetslösa OCH ensamma timmar
men ska till ams på onsdag och skaffa en praktik
som förhooppningsvis leder till jobb
har man jobb får man lön
och då kan man köpa ny soffa
och säga till hyresvärden att man tänker tapetsera om och stå för kostnaderna själv
sen är det bara att göra
och sen när vi måste flytta därifrån om massa massa år för vi har barn som behöver egna rum
ja om domsom flyttar in inte vill ha det som vi hade de så hittar vi någon som vill :P

och har man jobb kan man ge sina vänner pengar till att hälsa på också.
alla har ju inte råd att ta sig hit liksom
alltså, om man åker till världens ände så är man bara halvvägs hit ungefär
men samtidigt gillar jag det
en liten by med typ 4000 pers.
dock gillar jag inte den blonda bruden på ica
men sandra och jag ska ta hämnd på henne

sandra är bra hon, tur jag har en vän som bor här xD
hon har inflyttningsfest på halloween typ
nice nice
och vi har väl nån form av samma sak i slutet av nov början av dec

längtar efter flytten
35 dagar kvar
fast förhoppningsvis får vi flytta in på fredagen veckan innan
annars får jag göra allt typ ensam och det är inge bra
eller så får mattias ta ledigt och det är ännu mindre bra

Inga kommentarer: