torsdag 21 maj 2009

torsdag eftermiddag

jaha dags att blogga lite då xD
vaknade vid lunchtid ungefär
drömde att mamma tjafsa om julklapparna och jasper var jättestor
och massa fin
men sen bara poff vakna jag
titta på klockan och insåg att det var dags att gå upp.
började med att städa badrum hall och sovrum
diskade lite och städade vardagsrum/kök/matrum lite också
finfinigt blev det
sen gick jag till affären och handlade lite
köpte två oboyer så jag fick en plåtburk
gjorde dock den fruktansvärda upptäckten att den inte är likadan som den jag redan har
men det blir nog bra ändå hoppas jag
har i af massa oboy och mjölk hemma
spelat lite spel på msn med mattias
SOM NÄR HAN VAR OCH HANDLA KÖPTE COLA
sicken jävel
vilken svag själ han är
lördag inträffar bara en gång i veckan mattias
ingen mer cola för dig !!
men jag älskar dig

Inga kommentarer: