torsdag 14 maj 2009

biverkning

igår hände typ inte ett skit på skolan
såg när dom förtenna
gick till läkare för att äntligen få migrän tabletter
han fråga en massa och sen kollade han mina reflexer
till och med på hälsenan
lite skumt kanske
och så tog dom blodprov bara för dom kunde antar jag
blodvärde och grejer
tillbaka till skolan,
mitt bord var helt tomt och det resulterade i att peyman och daniel andrasson satte sig hos mig
och tog hand om den ensamma lilla flickan som dom sa
och peyman skjöng lite för mig
så ja jag blev uppmuntrad i af :)
sen hem och städade lite
i badrummet och lite i hallen
och sen vek jag in alla kläder som legat överallt
vilade en stund
biverkningarna av medicinen var inte alls trevliga
illamående och huvudvärk
var ju lite de de skulle motverka men vad vet jag
idag har jag dessutom skaffat mig feber
suck
så jajjemen,
jag blir hemma idag
kan behöva vila ut lite
och händer ju naaada på skolan
nu är det en ny bok om pratar om på the voice
om world trade center
om konspirationsteorier
den vill jag läsa
faktiskt


i överigt läser jag den fjärde boken
så länge vi båda andas

nästan halvvägs

Inga kommentarer: