lördag 16 maj 2009

startfältet

första låten, litauen, inte fullt så bra, han passa inte i hatten heller.
sen israel, hon hade lite coola kläder, hon i mörkt hår men annars, inte så spännande.
(katten somna redan vid första låten och mjaa, jag håller nog lite med honom om alla låtar ska vara såhär, tur vi har jordgubbar att äta så vi inte däckar totalt.)
frankrike - historien bakom med den döda pappan var sorgligt, lite berörd sådär, dock länge sen jag läste franska så fattar inte så mycket och tror inte det är ett ballad-år i år.
och nu så äre sveriges tur, vi har ju ändå en rätt... bra låt i år, kanske på topp tio i af :P
kroatien - långtråkigtr
portugal - idagens it samhälle.. men aa skitkass ändå, coolt att dom sjunger på portugisiska i af
island - jag gillar den, hon låter fint :) söt
(katten sover fortfarande)
grekland - lite speed men nix inget bra och vart är sexsymbolen då ^o)
armenien - ouhh rök, det var typ de coolaste dom kosta på sig
ryssland - nääätack
azerbaijlam (stavning?) (väckte katten)
bosnien - booring
moldavien - den var så tråkig så jag missa den.. tror jag :O
malta - bra sångröst och någon gång borde hon få vinna men äre verkligen ett balladår i år ?
estland - låter sjukt lik ngn annan låt :O herrejävlar, undrar om de är därför de känns som en bra låt?
danmark - rätt bra, hamnar nog rätt bra till, tio i topp
tyskland - helt okej faktiskt, förra hitlåten var la skum
turkiet - helt okej faktiskt, bra intro
albanien - söt ballerinakostym :P åhh det är hon med smurfen :O omg.. inte helt kass låt faktiskt
norge - jo men den tror jag på , den är bra :)
ukraina - ouhh hon med gladiatorsnubbarna, spektakulärt, bra
rumänien - mjaa..vars.. tuttarna hoppar men jag vet inte..
storbritannien - njae ingen hit direkt
finland - eld, ballt ;D kan funka
spanien - speedad i af..

Inga kommentarer: