torsdag 21 maj 2009

natti natti

ja tack jag vet att jag är världens gnälligaste
men ja det är inte lätt att liksom bara hänga i luften
visst, skolan ger inte speciellt mycket
men om 25 skoldagar (35 dagar) har jag inte ens det
då behöver jag bara vänta och packa
vänta på att få flytta till sveg
hur länge vi blir där vet jag inte
det blir att vänta på att flytta till karlstad
förhoppningsvis blir det snart
och då förhoppningsvis startar dom air soft prylen
och jag har förhoppningsvis jobb
(om inte annat har jag jasper och katterna)
och så förhoppningsvis får vi ta över ngn lägenhet som någon mattias kände hade
och så förhoppningsvis får jag måla om hur jag vill
och jag tror lite det är dte jag ser mest fram emot
fixa hemma i det som ska vara hemma
hemma med min familj liksom
fram till dess äre som sagt
bara att vänta
och mjaa gnälla.
men nu äre bara 45 dagar tills jasper kommer också
och om någon dag borde vi få bilder på när han öppnat ögonen och så
och det väntar vi på med spänning
och sen ska katterna komma också


men nu borde jag verkligen sova
i min superfint bäddade säng
vet dock inte om fatcat är så speciellt sömnig
han har sovit här breve mig i soffan i flera timmar

Inga kommentarer: