tisdag 19 maj 2009

..

Jag vet
jag skriver här flera flera gånger om dagen
men vad fan ska man göra liksom.
Nu kommer han i af hem snart

mammas vfu ansvarig är dum i huvet, komplett
min stackars mamma.

lillebror verkar vara slö med att ta sig i kragen
*suck*
känns lite som han faktiskt är lite för gammal för att jag ska åka dit
ta honom i handen och dra honom till kfab
eller mjaa, han är lite för stark för att jag ska orka dra honom någonstans
men åtminstone flytten kan ju få lösa sig smidigt
i af lite
snääälla
sista intresseanmälningsdagden på min lägenhet är den 22
men jag vill ju bli av med den
hmm typ nu helst
eller aa till sista juni ungefär, i af till sista juli borde jag få bli av med den
det skulle ju i af underlätta
och om brorsan bara tog tag i saker skulle också underlätta
*suck suck suck*

i af är jag på rätt bra humör idag
huvudvärken verkar äntligen ge med sig
vill dock ha någon annan medicin mot de >.<
funderar på att gå till skolan imorgon men en dag och sen långledigt
hmm
lär bara vara städa imorgon i af men får se
borde ju vara däää-äär
även om man inte lär sig spec mycket

Inga kommentarer: