fredag 29 maj 2009

relationer

ja jag kan ju inte påstå att jag inte alls förstår hur han ser på saken
för det gör jag ju faktiskt klart och tydligt.
men de är ju inte samma sak som att jag tänker ändra mitt synsätt dock
visstom det hade varit så att han hade varit bisexuell och hade någon kompisrelation med någon som är som den jag och joanna har så hade jag väl inte direkt gillat om han pussats med den killen men samtidigt, om dom alltid har haft den relationen så...
har dom ju det, men jag skulle ju inte vilja se dom pussas.
nu är ju inte han bisexuell så han har ju definitivt inte någon slags joanna-relation med någon
så jag förstår om han inte riktigt gillar min joanna-relation
men samtidigt är hon och jag bara vänner liksom
skulle det ha varit mer hade det ju varit det för länge sen
och jag tycker om att pussas och dansa med henne, sådär som våran relation är
och jag vet inte om jag är helt beredd att helt och hållet ge upp den slags vänskap vi har även om den skulle kunna ändras till en slags relation han tycker bättre om.
jag älskar honom så det är ju inte de
jag vill ju alltid vara med honom och sådär så dte behöbver ingen oroa sig för, definitivt inte han
annars hade jag inte sagt upp min lägenhet för att flytta genom halva sverige till ett snöigt ställe
men ja jag älskar dig mattias
får göra mitt bästa för att försöka vara som du vill ha mig

Inga kommentarer: