tisdag 19 maj 2009

-.-

vet att jag borde sova
och gå till skolans sista dag som är den här veckan
men jag kan bara inte med det
jag är ledsen mamma
och alla ni andra som blir besvikna på mig
jag vet att ni hoppades att jag skulle vara bra på att gå i skolan någon gång i livet
men jag vet inte vad jag ska säga
jag har varit där sen den 9:de februari och jag kan tyvärr inte säga
att jag lärt mig något nytt
ja, jag fick vara med och lacka porschar för miljonbelopp
men jag kan lika mycket nu som när jag började därundervisningen suger
lärde mig mer när jag hade praktik hos arkan
och han pratade ändå arabiska med mig
visst kommer jag sakna skolan när jag haft min sista dag
men inte för skolan i sig
utan snarare för de tokiga små galningarna jag lärt känna där
ledsen mamma
men du får hoppas bättre på pysen och nellie
men jag älskar dig

Inga kommentarer: