fredag 28 december 2012

Sova

Nu ska jag sova, jag som sov i eftermiddags i sonens rum och när han nattades, känner mig trots det sjukt trött.

Budat hem en ny mobilladdare också + docka, i rött. Våra laddare äre galet glapp på så här behövdes de. Tur de inte vart så dyrt.

På nyår får vi besök av gudmodern, gudfadern och bestman :) kul kul kul.
Btw har sonen tagit studenten och syrran ser kriminell ut (sagt JÄTTEironiskt också så ingen tar illa upp :)) och ja..

Filar på födelsedagspresenter, packat ner julgranen och ni vet.

Igår satte sig Phoenix på lillkatten, typ, så gott som. Så det såg ut som han låg i knät ungefär. Katten helt paralyserad och Phoenix i extas. "katten" sa han och peka. Ja myser ni tyckte jag då "katten mitt knä" sa han då, ja katten ligger i ditt knä och då såg han jättelycklig ut och slängde sig på katten för att kramas <3
Och visat, sååå tydligt pratar han väl inte riktigt än, man får ju lyssna ordentligt :)

Nu sova. Ska städa och träna imorgon.