söndag 9 december 2012

Söndag

Idag har vi ätit hos mamma och pappa.
Himla gott var det.
Vi tog sonen i pulka och gick dit, åka pulka det tycker han om.
Få snö på sig not so much.
Sedan kom morbror med hunden dit och han busade massor så nu sover han sött.

Imorgon är det första inskolningsdagen.
Vi har inte fått alltför mycket information, men vi vet i af att vi ska vara där 10-11.
Antar att dom tar resten där.
Och jag peppar mig själv för att inte visa Phoenix hur jobbigt det här är för mig.
Vill att det ska vara lätt för honom.
Men åhh, först skruva isär spjälsängen och nu det här :')

Imorgon ska jag ringa hyresgästföreningen - om hyresförhandlingar och fönster.
Hyresvärden och säga att jag har tejpat fönstret.
Skolan där jag sökt några kurser.
Och..
Hmm.. nått mer var de.
Försöka få tag på nån på nya jobbet var de ja xD
Vet ju ingenting om lön eller så, känns lite typiskt mig xD

Annars så ska jag faktiskt sova snart.

Inga kommentarer: