fredag 7 december 2012

Fredag

Och äventyret visade sig gått riktigt bra.
Jag har blivit med jobb.
Egentligen skulle jag börjat redan på måndag men då det är första inskolningsdagen så kunde inte jag utan jag börjar i januari. Först är det två veckor heltid (utbildning) och sedan är det vid behov så hoppas det är mycket förkylningar i vår ;)

Igår bloggade jag ingenting, kan väl inte säga att jag gjorde något speciellt sådär heller. Lillkatten satt hos mig i soffan och jag klappade honom och han kuttrade, såg criminal minds och sen såg vi Abraham lincoln vampyrfilmen. Helt okej, rätt bra ändå. Bättre än jag trodde.

Idag är de fredag. Sonen vaknade fem. Fem. Lagom liksom. Vi är rätt slitna nu. Jag vill gå och sova men de lär vi få vänta med. Jag har städat lite. Fått jobb. Inte hittat kanalväljaren. Hoppas på bättre lycka imorgon.

Inga kommentarer: