måndag 24 december 2012

Julafton till ända

Mannen jobbade 0950-1815.
Svärfar, svägerska & gammelfarmor kom vid ett. Typ tror jag i af. Amanda piggnade till efter vätskeersättningen (skönt! Jag var så himla orolig) och Phille var vaken extra länge med sina tusentals julklappar.
Alla är nöjda och glada och vi är rätt trötta. Phille sover kvar hos mormor&morfar tillsammans med Mattias släkt.
Är så himla nöjd med upplägget och vi kör likadant nästa år.. Och nästa... Och nästa.. Och ja.. Alltid liksom :) skönt att vi som redan bestämde det för flera år sedan.
Nu sitter jag här nere och är.. Vakt skulle man kunna säga. Så ingen ska ta barnen. Dom andra är där uppe och umgås och har trevligt men snart ska jag la få hem å sov hoppas jag. Både Maggan och jag har dessutom fått tatuering i julklapp ;) finemang för fan!

Annars så finns det väl inget mer att tillägga utom god jul alla - jag har inte haft ork att sms:a sånt i år faktiskt, utan mer njutit av dagen.

Tack min underbara familj, fantastiska svärfar och gulliga svägerska och dubbla gammelfarmorar Ingalill och gammelfarfae Sören för att ni gjort julen sådär magisk.

Inga kommentarer: