söndag 2 december 2012

Lördag

Idag blev i af kontoret någorlunda städat.
Åkte och handlade med mor och lillebror.
Sedan har vi varit på kalas hos gammelfaster, hon har fyllt 60 och där fick vi gofika :)
Flyttat frysen har jag gjort också men inte mycket mer än så. Eller jo, jag har sorterat tvätt och sen färgade jag håret, sa äntligen farväl till 3cm utväxt xD

Imorgon bitti ska jag lämna in bilen.

Och om en vecka (nästa måndag) börjar vi inskolningen, känns sådär faktiskt. Mest bra, är bara jag som egentligen inte vill lämna ifrån mig honom men han är stor kille, han kommer ha skitkul och trivas och det kommer vara bra för honom. Men åhh dom blir stora så fort :')

Ajustja, nu när ny router är beställd verkar den gamla hoppat igång >.<

Men nu måste jag i säng och stänga mina blå.
God natt bloggen syns imorgon.

Inga kommentarer: