fredag 14 december 2012

Dag 5 - förskola & övningslämna

Idag kom vi till förskolan i vanlig tid.
Spelat trummor, lekt med bilar och duplo och dockvagn (ska skaffa en sån till han ja).
När vi kom släppte jag in Phoenix först och han gick in som ingenting utan mig.
En halvtimme innan hemgång skulle jag gå iväg så fröken L lyfte upp honom och sa att nu skulle vi vinka till mamma och han vinka så fint, inga tårar ingenting, eller ja, när jag satt i personalrummet så grät jag lite xD efter 25 minuter gick jag tillbaka, då hade han spanat som lite efter mig och han börja gråta när han såg mig och först sprang han åt andra hållet och sedan bara "mamma" <3 och att ta på overallen för att gå hem gick riktigt bra.
Nästa vecka ska han äta där, sova och vara mer själv. Hur nu jag ska överleva det, min fina stora kille.

Inga kommentarer: