torsdag 8 mars 2012

Två personer i min omgivning är himla knepiga ska ni veta.
Den ena går runt och hatar mig för jag inte tycker det är okej att sälja nånting man inte äger, vilket jävligt många håller med om att så gör man inte, men så länge det inte drabbar en själv är det inget problem antar jag.
Den andra har jag ingen aning om vad hon håller på med, hon la sig i nånting hon inte har ett dugg med att göra, så nu går hon runt och hatar mig och inbillar sig en hel massa grejer helt utan anledning. Känns ju jävligt skumt faktiskt.
Och så poängterar dom alltid att det är min man dom saknar (så har dom typ alltid gjort) och tycker att han ska åka dit, bara för att DOM saknar HONOM. Dom får gärna betala hans resa dit så kan han åka, i annat fall får den som saknar sätta arslet i bilen, vilket min man och jag kom fram till redan för två år sedan när vi fortfarande bodde i Sveg. Och så känns det väl inte så himla lockande att betala nått för deras skull, när dom inte klarar av att vara lite trevliga.