söndag 25 mars 2012

söndag

Idag har sonen och jag meckat med hans säng.
Igår diskutera jag och mannen att de kanske börjar bli dags.
Och sen ställde han sig upp i sängen imorse den lilla rackaren :P
Så då skruvade vi och fixade lite imorse han och jag.
Han pillade på min hand när jag skruvade i skruvarna, himla sött.
Sen bäddade vi ner kaninen och katten jansson, men katten tog han tillbaka direkt.
Blev bra hur som helst.
Sen har vi småstädat lite.
Pågår nämnligen samma fenomen hemma hos oss som hemma hos Sara.
Det är saker mest överallt hela tiden och jag förstår inte hur det gått till xD
Nu sover lillhjärtat lite och Pysen och Nellie är här för mamma och pappa skulle iväg på fika hos Bettan.
Påslakansetet har han för övrigt fått av bästaste Jessica och det är ritkgit gulligt :)

Inga kommentarer: