torsdag 1 mars 2012

torsdag

Eftersom Likkan gnällde lite om att alla bloggar hon läser endast uppdaterat en gång idag och jag inte skrivit nått alls idag blir de lite dags att slänga ihop nått nu :P

Började morgonen vid åtta ungefär.
Lite morgonmys med mina älsklingar och lite frukost.
Sedan stoppades skrikkatten i bur och jag begav mig ut till Jessica.
Så nu bor katten ihop med Ludde i mjölkrummet.
Ludde ser ut som Puss in boots!
Sen får vi se om dom lyckas med nånting.
Klappade hästen och myste och myste med senaste kalvtillskottet.
Och så grävde jag lite med en spade med lilltjejen.
Sen begav jag mig hemåt igen.
Vi åkte och handla, och var in en sväng på djuraffären.
Phoenix gillade undelaterna.
Dom lät och var färgglada.
Sen hem och sen åkte jag på hälsoanalys.
Var ganska spännande ändå.
Min bror som mobbar mig för jag är lönnfet, lat osv osv (vanföreställning)
Han har DUBBELT så mycket bukfett som jag.
PRecis.
DUBBELT!
Så vem är fet nu då, va va va!!
Efter det hämtade jag papis bil och nu kör lillebror och mannen massa kartonger, tydligen snart klart, så då har vi flyttat klart alla grejor så ska vi bara hitta tid att gå igenom allt.
Men blir nog städdag imorgon.
På lördag åker jag bort och bor på hotell och grejer ^^
Kommer hem på söndag med massa dildosar i väskan xD
Måndag och tisdag blir att fixa här hemma för svärfar vill komma på besök snart och det skulle vara kul om det var städat då :)

2 kommentarer:

likkan sa...

haha nono, inte en gång IDAG, de flesta uppdaterar bara en gång VARJE DAG! :O xD

likkan sa...

På tal om mitt tidigare klagomål *HARKEL*!