fredag 9 mars 2012

gulliga grannar

Vid sjutiden så var jag upp till grabbarna som bor ovanför oss, ett gäng studenter.
Dom hade fest, lät som om en helikopter landade hos dom och som att dom möblerade om plus massa musik.
Sonen kunde hur som helst inte somna så jag gick upp och frågade lite försiktigt om dom inte kunde dämpa sig bara lite grann, killen som öppnade såg ut som en typisk ungdom (säkert i min ålder hahahaha) och raggare nickar och säger ja visst och stänger dörren.
Då hör jag hur han ryter i åt dom som är där hemma hos han/dom att nu får dom vara tysta så killen under kan sova, och tyst blev de.
20 minuter senare drog dom iväg för att festa hemma hos någon annan.
Grymt gulligt må ja säga, var ju inte det jag bad om helt men om de funkar för dom så har jag bara en sak att säga; TACK!

Inga kommentarer: