söndag 11 mars 2012

söndag

Han ville gå upp klocka sex idag först, men lev övertygad att ligga och mysa i sängen till sju.
Nu sover han middag igen och mamma och pappa nördar ;)
Det har städats en massa också och sladdar har tejpats fast, silvertejp är bra till allt.
och helt klart hellre silvertejp än att bära honom och snubbla - hemsk tanke!
nu får vi snart besök och framåt kvällen åker mannen på jobb.
Men snart är det onsdag och då är han hemma en vecka.
Var ju meningen att jag skulle ha tjejkväll på lördag men verkar inte vara så många som kan så måste nog flytta de.

Till råga på allt så har Sara gjort vårfint på sin blogg.
Gissa om de kliar i mina fingrar efter att göra detsamma, men jag vet inte hur jag vill ha det riktigt xD
Så jag snodde lite rubriker av henne och resten av karamellen suger jag på några dagar tills jag vet hur jag vill ha det :P
Men svårt när de enda jag har hundra bilder som jag skulle kunna ha i headern är bilder jag inte vill dela med mig av på internet

1 kommentar:

Sara sa...

Ja sug på du bara :p
Sv: Bara att sno, klurade ut bra rubriker länge innan jag kom på nåt bra, det är ju så svårt xD