onsdag 7 mars 2012

ojoj vad dåligt jag bloggat

Men ni vet som bekant att det var fredag för en sisådär en vecka sen snart,  och då hade vi Maggan, Johannes och deras styvbebis Roxy på besök. Jag packade min väska och pussade på min son så han nästan tyckte jag var jobbig ;)
Sen blev det lördag och jag tog min väska och satte mig på bussen, mestadels av vägen var det jag och busschaffören men det gjorde inte så mycket. Kom fram skittidigt så gick och lämnade in min mobil för lagning. Köpte godis och ett par solbrillor till mitt lilla gostroll. Gick till hotellet. Träffade massa folk och hade skitkul !
Vi blev indelade i olika lag och då körde vi massa lekar, bland annat doppa lillen, kast med liten dildo och ringkastning på dildos med sugplopp xD kvällens kommentar "den känns rosa" hahaha xD Markus Palm kom och uppträdde och stå-uppade sig, han var SJUK kul. Han skulle ha kört en halvtimme men blev kvar lite längre än han skulle, en timme extra. Vi somnade vid halv tre kanske i vårt rum. åtta vart det dags att upp och fixa sig för frukosten, KICKASS frukort säger jag bara ! Gjorde lite workshopuppgifter och sen lagershoppa vi. Väskor fulla med porr.
Vi hade skitkul och vid fyra åkte jag hem med mannen. Hömtade sonen och pussade honom som en tok - som jag saknat honom, jag led nog mer än honom ;)
Somnade vid sex på kvällen i soffan, vid nio skickade mannen in mig i sängen, sov till åtta dagen efter. Lite trött kanske xD
Sen jag kom hem har jag lekt med mitt hjärtegull en hel massa. Tagit igen en massa tid.
Plugga proukter.
Levt livet utanför här ;)

Och nu ser jag greys - som är sjukt jävla sorgligt!

Inga kommentarer: