torsdag 23 december 2010

tradera och polisen

Jaha, hittade lite saker på tradera och skulle spara dom i sånadäringa minneslista, för att kunna visa mannen när han kommer hem och höra lite vad han tycker och sådär. "Du måste vara inloggad" så jag skulle göra en profil men de gick inte för mitt person nr var redan registrerat och så stod nr till supporten så jag ringde och fick prata med HerrN, en otroligt trevlig kille. Och jag sa som de var, att mitt nr fanns där och jag kan ha haft tradera för 4-5 år sedan men sen dess har jag bytt mejl osv och har ingen möjlighet att kunna beställa nytt lösenord. Han frågade om någon annan kan ha använt de och sådär och de visste jag inte, hur ska jag kunna veta de bara sådär. Och han sa då att det användes 2008 och att de fanns en faktura på mig, det var ingen hög faktura typ en hundring men han tyckte inte jag skulle behöva betala den eftersom jag inte hade skaffat mig den själv. Och de kan jag hålla med om. Och så frågade han igen om jag hade någon aning om vem de kunde vara och de finns bara en person som är en så stor idiot så jag sa att antagligen killen jag var tillsammans med 2006 och så vad han hette. HerrN kunde bekräfta att de stämde och sa att jag skulle ringa polisen, polisanmäla killen och skicka polisanmälan till dom så skulle i af inte jag behöva betala fakturan.
Mycket schysst av dom tycker jag och de där svinet ska bara ha, fy fan säger jag bara. Det är verkligen att sjunka lågt att göra såhär. De är så jag vill kräva honom på skadestånd också! GRR!!!
Så nu ska jag ringa polisen och berätta allt de här för dom.

Inga kommentarer: