tisdag 7 december 2010

skumma drömmar

inatt drömde jag helt sjukt, först var jag i katrineholm och körde in bilen på willys, hade tydligen en grå peugeot och körde runt inne i affären, sen när jag kom ut parkerade jag och tappade bort bilen så mamma och pappa fick komma i husbilen och hjälpa mig leta. Sen hitta vi bilen men då var mamma tvungen att ha mitt bankomatkort fast jag behövde de för att kunna tanka på vägen hem men hon skulle prompt ha de och ladda ett resturangbesök till challe på de, för hans kort funkade inte och då blev jag skitarg för de hade inte gått sönder samma dag utan länge sen, men han ville inte skaffa ett nytt för det var dyrt och då skällde jag på dom för han hade just tagit lån och köpt en helt ny bil för men skaffa nytt bankkort var dyrt. så jag tog mitt kort och åkte hem och då försökte mamma sälja min kamera. wtf liksom. sen vaknade jag.

Inga kommentarer: